Lyt til artiklen:

Farming Simulator: Producenterne betaler vores omkostninger

00:00
Hastighed: ???x
01:12

Det er efterhånden en stor nyhed når et nyt brand eller redskabssystem føjes til Farming Simulator, som eksempelvis da danske Dalbo blev føjet til det populære spils seneste udgave, Farmins Simulator 22.

Eller da Kubota fornyligt annoncerede, at der fremover var elleve af de orange at finde og køre på den virtuelle gård.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Kubota til maskinparken i Farming Simulator

Se også:

Kubota til maskinparken i Farming Simulator

Men sådan har det ikke altid været, det fortæller Wolfgang Ebert, der er marketingchef hos Giants Software der producerer spillet, til The Guardian

- I starten skulle vi spørge producenterne om lov til at inkludere dem i spillet. Nu skal vi overveje hvad vi har plads til, og hvad de kan bidrage med til spillet. Vi har mange mærker der står i kø, siger Wolfgang Ebert til avisen.

Han tilføjer, at den stigende interesse fra maskin- og redskabsproducenterne i sig selv giver nok omsætning til at dække udgifterne til udviklingen af spillet, og at producenterne er begyndt at se spillet som et markedsføringsredskab, så de endda deler de detaljerede, og meget hemmelige, tekniske-tegninger med spilfirmaet for at få alle detaljer på plads.

Dalbo i Farming Simulator 22

Se også:

Dalbo i Farming Simulator 22