Abonnementsartikel

Brikkerne er nu faldet på plads i LMO's nye organisation efter fusionen med LRØ.

Siden fusionen mellem LMO og LRØ den 1. maj har det nye LMO arbejdet på nogle organisatoriske ændringer. Stregerne er nu slået, og den fremtidige organisation er på plads. 

Som det tidligere er meldt ud, fortsætter Jan Winther som administrerende direktør. Fremover vil vicedirektør Karsten Lauridsen have særlig fokus på og ansvar for de faglige områder, mens vicedirektør Kim Ladekjær har det for de økonomiske områder.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Det bliver en LMO-organisation, som er mere kundeorienteret end tidligere. På det økonomiske område vil der blive mere fokus på virksomhedsbrug, produktionsbrug, deltids- og mindre brug. 

- Dét, at vi i LMO nu har en større medarbejderstab, giver os mulighed for at fokusere meget intenst på de enkelte kundegrupper. Vi sikrer kunderne en endnu bedre specialiseret rådgivning, og jeg vil gerne understrege, at alle kunder bevarer kontakt til den konsulent eller assistent, som de normalt benytter sig af. Vi bevarer på denne måde nærheden til kunderne, siger Jan Winther.

Organisationsændringerne betyder, at der er reduceret med 38 procent på chef- og ledelsesniveau. I forbindelse med organisationsændringerne er der også sket en reduktion på medarbejdersiden.