Når der tiltræder en ny medarbejder i farestalden, har vi ofte ikke en ordentlig modtagelsesplan klar. Vi ved godt, at planen er en god idé, men nedprioriterer den alligevel ofte i en travl hverdag. Det sker igen og igen på trods af, at vi gentagne gange har læst om vigtigheden heraf og måske også selv tidligere har erfaret det.

En god modtagelse af en ny medarbejder er alfa og omega for, hvor succesrig ansættelsen af denne medarbejder bliver. Kommer den nye medarbejder uheldigt fra start, bliver de andre medarbejdere nemt irriterede på vedkommende, og der er større risiko for flere fejl og ikke mindst dumme misforståelser.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.