Det er et stort tema for langt de fleste arbejdsgivere og ofte en del af min dagligdag som ledelsesrådgiver. Men er det egentlig motivation, vi skal fokusere på?

Jeg tror, vi alle har prøvet at sidde til et erfa-møde eller seminar og få en lysende ide eller en helt ny vinkel på en rutineopgave. Du sidder der og tripper for at komme hjem og i gang med tiltaget, idéerne vælter frem, og det bliver med garanti en succes! Du har nærmest planen klar, inden du er hjemme, og allerede næste dag kan du præsentere det nye banebrydende tiltag. Du er engageret og får solgt idéen til dine kollegaer. og det går fantastisk? de første 14 dage. Det er i bedste fald. Nogle idéer kommer aldrig længere end notesblokken fra Hotel Legoland, fordi du kommer hjem og bliver opslugt af hverdagens driftsopgaver.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.