Abonnementsartikel

Coop Danmark satte i oktober måned sprøjtegift på dagsordenen, men virkeligheden blev fortrængt, da der skulle skabes mere plads til økologi på hylderne.

I oktober måned lancerede COOP Danmark og Danmarks Naturfredningsforening samarbejdet `Øktober', hvor man opfordrede sine kunder til at leve mere økologisk i oktober måned. Få dage før kampagnen blev sat i gang, kom det nye nummer af Samvirke på disken i COOP Danmarks butikker. Et blad, der har i omegnen af 1,2 millioner læsere.

Forsiden er et billede af en person klædt i beskyttelsesdragt, gummihandsker og åndedrætsværn, der sidder klar til at spise en portion salat, og budskabet var ikke til at tage fejl af. Overskriften lød: 'Sprøjtegift er hverdagskost`.

Bliv abonnent og læs hele artiklen

Prøv vores introduktionstilbud for kun 1 kr. første måned og få adgang til alle artikler på Maskinbladet.dk
Få adgang nu
Allerede abonnent?
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.