Under tørken i 2018 oprettede Seges Innovation en temaside på Landbrugsinfo, der informerede om, hvad man kunne gøre, og hvad konsekvensen var af den tørre sommer. Belært af erfaringer fra dengang, har Seges Innovation i år igen sat tørken på skemaet, hvor erfaringer og løsninger bliver kommunikeret ud mere proaktivt.

- Vi ønsker at samle viden sammen, kommunikere til både landmænd og rådgivere og få forbundet de forskellige faggrene godt allerede fra starten i forhold til, hvilke konsekvenser tørken har, siger Lisbeth Henricksen, der er direktør for innovation ved Seges Innovation.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.