Aktuelt kører en kampagne med navnet "Tag smitten ved hornene!", som er iværksat af Dyrlægeforeningen, Viking Danmark, SEGES-innovation, L&F kvæg, DLBR og Boehringer Ingelheim. Kampagnen blev sat i gang med en video på de sociale medier, og herefter vil der komme input fra de forskellige aktører med det formål at give inspiration til at optimere smittebeskyttelsen på den enkelte ejendom.

Der vil i første omgang være fokus på adgangsforhold således, at risikoen mindskes for at besøgende fører smitte ind og ud af besætningen.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.