Hurtig reparation ved nedbrud er altafgørende for de danske landmænd - især nu hvor afgrøderne skal høstes. Derfor har Semler Agro, der er Danmarks største John Deere-forhandler, med en landsdækkende aftale med GLS gjort deres natlevering af reservedele tilgængelig for alle kunder, så maskinerne holder stille kortest muligt.

Siden 1. april har Semler Agro tilbudt natlevering til deres kunder på Sjælland og Semler Agros egne servicevogne. Herved kan de hurtigere og mere effektivt udbedre skader ved nedbrud. Et tiltag, der har fungeret med stor succes. Derfor har maskinforretningen nu valgt at udvide samme leveringsordning til at inkludere hele landet, og inden høst-sæsonen for alvor er kommet i gang, har Semler Agro derfor testet og fundet de bedste løsninger til at styrke deres kunders behov.

Artiklen fortsætter efter annoncen

- Behovet for ekstra hurtig levering er især presserende netop nu, hvor høsten er startet, og det har derfor været vigtigt for os at få alle detaljer på plads, således at vi kunne stå klar, når vores kunder har brug for os. Vores aftale med GLS sikrer, at vi lever op til de forventninger, som landbruget har til Semler Agro, og vi minimerer tiden, hvor maskinerne ikke kan hjælpe deres forretning, forklarer Morten Buus, driftsdirektør hos Semler Agro.

Med de nye, regionale hovedcentre på vej landet over er det muligt for Semler Agro at have flere reservedele på lager gennem en øget lagerkapacitet og samtidigt kunne udføre en hurtigere levering for langt størstedelen af alle reservedele ved at sende delene om natten. Herved sparer kunden både tid og minimerer tabet ved eventuelle nedbrud.

Reparationen på marken

Tiltaget er blot et af flere fra Semler Agro, der ønsker at styrke forholdet og komme tættere på kunderne. Foruden natlevering har Semler Agro siden 1. maj også kunne tilbyde sine kunder et nyt timeprissystem, der sikrer kunderne en nemmere service og samtidigt giver dem en fordel i form af et udefradrag på fem procent, når de får en Semler Agro serviceekspert på besøg samt aldersdifferentierede priser. To tilbud, der gør det nemmere at være landmand og samtidigt støtter virksomhedens vision om at være landbrugets bedste samarbejdspartner.

- Med tiltag som disse er vi med til at sikre de danske landmænd på en helt ny måde. Vi ønsker at være tætte på vores kunder, også selvom vores filialer ikke er for enden af deres marker. Det er vigtigt for os at sætte kunderne i første række, så de ved, at de har gjort en god investering i deres maskiner fra Semler Agro, og det kan vi blandt andet gøre ved at være mere mobile i vores service og herved give kunderne en god oplevelse - også når de irriterende nedbrud sker, forklarer Morten Buus.