Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Vinterservice giver Jørgen tryghed

Sponseret af GRIMME Skandinavien - 11. mar. 2019 KL. 08:00

  • ww328682_1_1
  • ww328682_2_1
  • ww328682_3_1
  • ww328682_4_1

Sponseret indhold

Info

Jørgen Louis Bryholt har altid haft GRIMME til at lave vinterservice på sine kartoffelmaskiner, så han kan gå sæsonentrygt i møde.

Jørgen Louis Bryholt har kørt med GRIMME optagere lige siden han begyndte at dyrke kartofler i begyndelsen af 1980'erne. Første optager var en GRIMME HL 750. I dag kører han med sin fjerde: en to år gammel GRIMME SE 150-60

- Når du har kørt med en maskine af samme mærke i så mange år, du er tryg ved, så skifter man ikke, fortæller han. Hans tryghed i ejerskabet kommer særligt fra hans gode erfaringer med holdbarheden og kvaliteten af GRIMMEs udstyr:

citat startcitat start

Det koster selvfølgelig penge at få lavet service, men man får vinterseftersyns-rabat, når man får det lavet uden for sæsonen. Derudover har man en kreditaftale, hvor der ikke ryger renter eller andet på. Det er endnu en fordel, også for nye avlere

citat slutcitat slut

- For mig handler det om at have sikkerhed. Man skal bare vide, at udstyret virker og kører uden stop, når sæsonen starter, fortæller han.

Vinterservice betaler sig

Udover at være loyal over for mærket, har Jørgen Louis Bryholt altid haft GRIMME til at lave vinterservice. Han anser det for at være en god investering:

- Så snart jeg er færdig med optagningen, stilles min optager indenfor, så GRIMMEs folk en uge efter kan gå i gang med vinterservice. De tjekker at bånd, ruller og kæder og alt andet er i orden. På den måde sikrer de kvaliteten af mit udstyr, fortæller han og uddyber:

- Min spidskompetence er ikke mekanik, og jeg ved, at det er nogle rigtige dygtige folk, GRIMME har ansat. De er sindssygt effektive, og man får altid en hammergod behandling.

Økonomisk fleksibilitet

Udover at vinterservice er med til at sikre den problemfri kørsel og dermed giver Jørgen Louis Bryholt tryghed i hverdagen, sætter han også pris på den økonomiske fleksibilitet i GRIMMEs servicekoncept:

- Det koster selvfølgelig penge at få lavet service, men man får vinterseftersyns-rabat, når man får det lavet uden for sæsonen, siger han og uddyber:

- Derudover har man en kreditaftale, hvor der ikke ryger renter eller andet på. Det er endnu en fordel, også for nye avlere, hvor likviditeten kan være udfordret.

Læs mere om GRIMMEs omfattende lagersystem, der er med til at garantere kunderne hurtig levering, her.

Få nyhederne først!Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær på forkant med dagens landbrug.

 

Læs maskinbladet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame