Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Kunden må ikke vente

Sponseret af GRIMME Skandinavien - 11. sep. 2018 KL. 08:37

  • ww305084_1_0
  • ww305084_2_0
  • ww305084_3_0
  • ww305084_4_0

Sponseret indhold

Info

GRIMME Skandinavien har et stort netværk af 31 fjernlagre i Norden. Det giver kunderne mulighed for en hurtig levering af reservedele - uanset, hvor de bor.

Der er altid travlt på GRIMME Skandinaviens centrallager i Rødkærsbro. Hvert år bliver adskillige tons reservedele transporteret fra virksomhedens centrallager ud til fjernlagrene og kunderne, så de skandinaviske kartoffelavlere kan holde kartoffeloptagerne i topform.

31 fjernlagre i hele Skandinavien

GRIMME Skandinavien har et fjernlagernetværk med 6 lagre i Sverige, 11 i Finland og 14 i Norge.

citat startcitat start

Er det akut, kan vi altid skaffe en kurer inden for 45 minutter døgnet rundt

- Heine Hylleberg, salgschef, udland og medejer af GRIMME

citat slutcitat slut

De er alle placeret tæt på landenes kartoffeldistrikter, så reservedelene altid er inden for rækkevidde.

Hos GRIMME Skandinavien har vi beskæftiget os med kartofler i 100 år.

- Vi kender alle aspekter i at høste og køre med kartoffeloptagere samt vedligehold. Vi har en direkte adgang til kunderne og har en høj grad af specialisering, fortæller Heine Hylleberg, som er salgschef for udlandet og medejer af Grimme Skandinavien.

GRIMME Skandinavien har i alt ni specialiserede medarbejdere ansat alene på lageret i Rødkærsbro, der hjælper med at skaffe reservedelene hjem og sende dem ud til kunderne.

Akuttjeneste står altid klar

Med fjernlagre i alle kartoffeldistrikter i Skandinavien, strækker GRIMME Skandinavien sig ud over et stort område. Trods dette er serviceniveauet det samme, uanset hvor man bor:

- Er det akut, kan vi altid skaffe en kurer inden for 45 minutter døgnet rundt. De er ligeglade med, om de skal køre til Sønderjylland eller den nordlige polarcirkel. Vi kan også levere reservedele i Oslo natten over og have dem ude på fjernlageret næste dag, fortæller Heine Hylleberg.

Udover at kunne rykke hurtigt og give alle kunder i Skandinavien det samme høje serviceniveau, arbejder GRIMME Skandinavien også med at være forudseende:

Hvis vi til vintereftersynet kan se, at der er en kæde, der efter erfaring kan holde 50 hektar endnu, og der skal høstes 100, så anbefaler vi at købe en ny kæde hjem på forhånd. På den måde er vi forudseende, så vi kan hjælpe kartoffelavleren med at få den bedst tænkelige høst fri for unødvendige ekstraomkostninger, siger Heine Hylleberg.

Læs mere om GRIMME Skandinavien her

Få nyhederne først!Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær på forkant med dagens landbrug.

 

Læs maskinbladet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame