Lyt til artiklen:

Sagro genopliver telefonsvarer-koncept

00:00
Hastighed: ???x
01:20

Før internettet og sociale medier kunne man hver fredag ringe til en telefonsvarer ved sin rådgivningsvirksomhed og få en kort opdatering på, hvad ugen havde budt på, og hvad man skulle være opmærksom på i den kommende uge.

- Rigtig mange benyttede telefonsvareren, og kunderne var glade for den, siger planterådgiver hos Sagro, Finn Poulsen, i en pressemeddelelse.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Han var en del af JYSK Landbrugsrådgivning, der havde telefonsvarer-konceptet, og han er nu idemanden bag at genoplive formatet i en podcast.

Maskinbladet rykker på Maskinstationen med Landbrugspodcasten

Se også:

Maskinbladet rykker på Maskinstationen med Landbrugspodcasten

Fredagstelefonen som podcast

Tankerne bag den nye podcast, Fredagstelefon, er, at man skal blive opdateret på hvad der rører sig i branchen i løbet af 10 til 15 minutter.

- Man kan jo sige, cirklen er ved at være fuldendt. Vi gen-introducerer et format, som vi ved virkede. Nu er det helt store spørgsmål så bare, om formatet stadig virker i sin nye form 20 år senere, siger Kasper Frank Christensen, der er kommunikationschef hos Sagro.

Podcasten udkommer hver fredag med en ugentlig opdatering fra de forskellige afdelinger om, hvad der rører sig netop nu, og hvad kunderne skal være opmærksomme på i den kommende uge.