Abonnementsartikel

En god strategi klæder dig på til at blive en dygtigere virksomhedsleder. Du bliver skarpere på, hvilke fokusområder, du skal lykkes med, og hvilke kompetencer, du skal motivere dine medarbejdere til at udvikle.

Strategi i landbruget er ikke længere noget, der hører de største bedrifter eller de mest talglade virksomhedsejere til. Flere og flere landmænd arbejder professionelt med strategi som naturlig del af arbejdet med at udvikle og optimere bedriften. Ikke mindst den unge generation er flittige med strategitankerne.

- De unge lærer om strategi på landbrugsskolerne og arbejder seriøst med det, når de senere etablerer sig, og udvikler sig på den måde til dygtige virksomhedsledere, fortæller William Schaar Andersen, der er specialkonsulent i erhvervsøkonomi og strategiekspert i Seges.

Bliv abonnent og læs hele artiklen

Prøv vores introduktionstilbud for kun 1 kr. første måned og få fuld adgang til alt indhold på Maskinbladet og de digitale udgaver af de faglige magasiner Agro, Bovi og Hyo foruden spændende funktioner som lytteliste, læseliste og favoritter
Få adgang nu
Allerede abonnent?
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.