Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Kunderne vil have mekanisk hjælp på stedet

Af kfp - 12. apr. 2018 KL. 10:15

Semler Agro har indset, at kunderne vil have endnu bedre service, og ændringerne har øget kundetilfredsheden med 20 procent.

Semler Agro har oplevet en stigning i kundetilfredsheden på 20 procent, efter virksomheden har fokuseret langt mere på at hjælpe kunderne hjemme hos dem selv. De 85 servicevogne, der kører i hele landet, kan klare de fleste opgaver i marken eller på kundens værksted. Det skriver Semler Agro i en pressemeddelelse.

- Vi lytter meget til, hvilke udfordringer vores kunder står med i deres hverdag og forsøger at tilpasse vores forretning, så vi kan være med til at afhjælpe de udfordringer. Udviklingen i kundetilfredsheden er derfor noget, vi er meget stolte af, men også noget vi har en ydmyg tilgang til. For det kræver et kontinuerligt arbejde at blive ved med at skabe gladere kunder, skriver Morten Buus, adm. direktør hos Semler Agro i en pressemeddelelse.

Ændring har givet ambassadører

Stigningen i kundetilfredsheden skyldes også meget hurtigere service og levering af reservedele henover natten samt mere uddannelse af medarbejderne.

53,8 procent af kunderne anbefaler Semler Agro til andre, viser svarene fra over 300 respondenter.

Semler Agro har flest vogne på landevejene mellem klokken 7.30 og 16 i hverdagene, men virksomheden har også en en vagtordning året rundt til akutte behov.

Virksomheden har i dag over 200 ansatte og betjener mere end 2200 kunder i landbruget.

Få nyhederne først!Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær på forkant med dagens landbrug.

 

Læs maskinbladet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame