Case IH er på jagt efter et redskabsprogram, der bliver et af flere elementer, som skal styrke forhandlerne.

Case IH vil udvikle sit forhandlernetværk ved at understøtte og opgradere sine nuværende forhandlere. Det skal blandt andet ske ved at understøtte dem med moderne, digitale værktøjer og ved at arbejde på at kunne tilbyde et redskabsprogram.

- Vi sætter den professionelle kunde i centrum, og vi ser 360 grader rundt om kunderne for at vurdere, hvad de virkelig har brug for, siger Ville Mansikkamäki, der er vice president for Case IH i Europa i et interview med Maskinbladet.

Bliv abonnent og læs hele artiklen

Prøv vores introduktionstilbud for kun 1 kr. første måned og få adgang til alle artikler på Maskinbladet.dk
Få adgang nu
Allerede abonnent?
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.