Serviceteknikere kan eksternt oprette forbindelse til kundernes maskiner for at identificere potentielle fejl rettidigt og rette fejl, der kan give problemer.

I løbet af de sidste fem år har John Deere og dets forhandlernetværk etableret Connected Support for at gøre kundeservice meget lettere og hurtigere. Et aspekt er virksomhedens Proactive Response System, der giver forhandlere oplysninger og advarsler om maskinsundhed. Det andet nøgleelement er fjernsupportsystemerne, der giver forhandlere adgang til den enkelte maskines display i kabinen.

Fjernsupportsystem

Systemet giver mulighed for at oprette forbindelse til kundens display i kabinen, når han sidder på kontoret for at hjælpe med opsætning af maskinen. Det giver også forhandleren mulighed for at identificere forkerte indstillinger eller driftsfejl. Indstillinger kan behandles trin for trin med føreren, ligesom forhandleren sad i kabinen. Dette sparer ikke kun tid og penge, de drager også fordel af perfekte maskineindstillinger, mens de opretholder fuldstændig social afstand fra teknikeren.

Mere en 50.000 enheder

I alt er mere end 50.000 John Deere-maskiner allerede tilsluttet i Europa, og dette antal vokser stadig. Baseret på den aktuelle erfaring vil John Deere Connected Support fortsat være en vigtig og integreret del af virksomhedens udvalg af muligheder for maskinservice, selv efter at den værste af coronavirus-pandemien er ovre.

Afspil igen

Læs mere

Luk annonce