Det går godt for rådgivningsvirksomheden i Vojens. SLF er foran budget, har succes med at ansætte nye profiler til virksomheden, og der er god tilgang af kunder.

SLF har de seneste år været igennem en strategisk udvikling, som fortsat bærer frugt. Formålet har været at drive en stærk og fokuseret rådgivning indenfor landbrugsområde og at adskille sig fra andre, skriver SLF i en pressemeddelelse.

Digitaliseret tilgang

I den sammenhæng oplever SLF en god tilgang af kunder:

- Vi oplever en god søgning fra udefrakommende kunder - også fra nye andre geografiske områder - som efterspørger vores produkter og ydelser. Vores serviceydelser er ikke længere så geografisk bestemt eller fastlåst, som situationen var for flere år siden. Det hænger i høj grad sammen med de faglige kompetencer, som SLF kan tilbyde og den øgede digitalisering, siger direktør i SLF, Brian Lambertsen.

Afspil igen

Læs mere

Luk annonce

SLF's strategi har stærk fokus på digitalisering - et issue, der er nødvendig, hvis man skal være med i kampen om fremtidens kunder. SLF arbejder i den sammenhæng fortsat på at øge virksomhedens tilgængelig og mobilitet på flere platforme, skriver SLF i pressemeddelelsen.

Udvikling og nye profiler

Der er høj trivsel blandt medarbejderne i SLF, og der er i løbet af året kommet flere nye dygtige profiler til.

- Vi får rigtig god respons på de stillinger, vi har slået op, og vi har en del kandidater, der søger uopfordret hos os. Det tolker vi meget positivt i forhold til omdømme, og hvordan omverdenen og markedet ser os som rådgivningsvirksomhed og arbejdsplads, siger Brian Lambertsen.

I løbet af året har SLF ansat en ny virksomhedsrådgiver, teamchef for Driftsøkonomi og Virksomheds-rådgivning, en kvægchef og en økologikonsulent samt to nye profiler indenfor selskaber, skat og ejerskifte.

Nye kampagner

I løbet af efteråret sætter SLF gang i en række kampagner, der skal sætte yderligere turbo på rådgivningen. Det drejer sig fx om ejerskifte og fokus på selskabsdannelse, skattestrategi, pension og sikkerhed.

- Vi sætter alle sejl ind på, at vores kunder er i front, når det handler om at skabe forretning på samfundets grønne omstilling indenfor klima og bæredygtighed, siger udviklingschef Anders Andersen.

- Vi skal fortsat udvikle os for at være med helt i front. Der sker og vil ske meget indenfor branchen - fagligt, teknisk og økonomisk - og vores dygtige landmænd er selvhjulpne langt hen ad vejen. Derfor skal vi være helt fremme i skoene for at kunne tilbyde dem den rådgivning, de lige netop står og har brug for, siger Anders Andersen.