Forårsarbejdet i gang og SDK er godt i gang på Sjælland trods restriktioner og særlige forhold

S. D. Kjærsgaard løftede 1. marts sløret for det nye serviceteam på Sjælland, som har ansvar for at sikre kunderne det høje serviceniveau og hurtige levering af reservedele, skriver SDK i en pressemeddelelse.

Det nye serviceteam består af serviceteknikerne Søren H. Knudsen, Rasmus F. Jegstrup, Lars L. Ralsted og reservedelsspecialist Jacob Thomsen, som er kendte ansigter på Sjælland i branchen. De har stor erfaring og bliver en del af det eksisterende SDK team på Sjælland.

Forårsarbejdet er nu startet godt op på Sjælland og det mærker SDK også. Til trods for restriktioner og særlige forhold omkring sundhedsmyndighedernes vejledninger, meldes der om travlhed.

- Landmanden skal jo i marken, og Vores kunder er meget forstående for situationen, men vi forventer ikke at nogle kunder vil få leverings problemer med reservedele og Vores medarbejdere er instrueret i at holde afstand og der bruges godt med håndsprit, fortæller direktør Palle Kjærsgaard.

Afspil igen

Læs mere

Luk annonce

Den nye reservedelsspecialist Jacob Thomsen er allerede godt i gang, og har travlt på telefonen:

- Hurtig levering af reservedele har stor betydning for kunderne og nøglen til SDKs leveringssikkerhed er det store reservedelslager samt effektive logistik, der muliggør levering af reservedele til hele landet inden klokken syv dagen efter og i specielle tilfælde inden for få timer. Det er ret unikt.

Specialister

SDK reservedelsteam består af 15 uddannede, topmotiverede medarbejdere, der er specialister i Case IH og Case produkter, logistik og indkøb.

SDK vægter erfaring, branchekendskab og "hands-on" højt, hvilket også gør sig gældende med valget af servicelederen for det nye team på Sjælland. Valget faldt på Brian Bo Jensen, som allerede er godt kendt i branchen og er ægte SDK'er med Case IH DNA. Han er uddannet landbrugsmaskinmekaniker, mangeårig udekørende montør hos SDK og tidligere maskinfører. Han har taget Dansk Maskinforhandlerforenings lederuddannelse og er en del af ledergruppen i SDK.

- Service er alt. Dygtige teknikere og den rigtige reservedels support er centralt og vi vil ydmygt gå til opgaven og levere top service 24/7/365. Vi har et service setup, hvor vi sørger for, at vores teknikere har det rigtige grej og den rigtige uddannelse, så der er kvalitet til den rigtige pris. Jeg har fået et godt indtryk af Søren, Rasmus, Lars og Jacob - og de passer godt på SDK holdet, hvor vi er med kunden hele vejen, lyder det fra Brian Bo Jensen.

Rene Thyrrestrup, der selv er en erfaren herre med 11 år hos SDK og nyudnævnt salgschef for Case IH hos SDK tidligere på året, er begejstret for det nye service setup:

- Det giver ro i sindet, at der er styr på eftermarkedet og service, så jeg kan koncentrere mig om salg. Vores sælgere, partsspecialister og servicemontører har et stærkt bagland og kan derfor fuldt ud fokusere på kunderne, fortæller han.

Rene startede hos SDK i 2009, har en solid landbrugsbaggrund og er uddannet som handelsassistent i reservedelsteamet samt har bestridt værkførerassistent funktionen i SDK. Som salgschef har han ansvar for salgsindsatsen på Sjælland såvel som i Jylland som varetages med eget salg og dygtige distrikts ansvarlige sælgere. Indvielsen af det nye showroom i Karlslunde må vente lidt, men forventes at stå færdigt med udgangen af april.