Eima, Italien: En del af den nye salgs- og marketing strategi hos Massey Ferguson, vil producenten trappe ned på maskinudstillinger som Eima, Sima og Agritechnica.

- Landmændene har brug for at prøve og test vores maskiner og få deres egne erfaringer med maskinerne, og det får man slet ikke på samme måde på en udstilling, hvor maskinerne står stille, fortæller Francesco Quaranta, Vice-President for salg, marketing og produker hos Massey Ferguson i Europa & Mellemøsten, som på Eima blot viser to traktorer på standen.

Afspil igen

Læs mere

Luk annonce

Landmændene har brug for at prøve og test vores maskiner og få deres egne erfaringer med maskinerne, og det får man slet ikke på samme måde på en udstilling.

- Francesco Quaranta, Vice-President for salg, marketing og produker hos Massey Ferguson i Europa & Mellemøsten

Vil kræve meget plads

Massey Ferguson bevæger sig mod en full-line producent, hvor man nu har mejetærskere, pressere og græsmaskiner i produktprogrammet.

- Ifølge vores strategi om at være mere og mere full-line, vil det næsten kræve en hel hal på udstillingerne, for at vise vores bredde, og da inddørs udstillinger ikke giver vores kunder mulighed for selv at afprøve grejet ved at pløje, så og høste, så vil vi i stedet vælge at satse anderledes, fortæller Francesco Quaranta.

Europæisk tur

MFeXperience Tour kalder Massey Ferguson satsningen for kommende år, hvor man i 2019 vil holde en europæisk-dækkende kampagne, hvor Massey Fergusons produkter vil blive vist frem i marken.

- Vi begynder i Italien i foråret, og besøger også Spanien, Frankrig, England og Tyskland.

Artiklen fortsætter efter annoncen

På Eima-messen har Massey Ferugson kun udstillet to traktorer samt en skårlægger, og man forventer at noget lignende vil finde sted på Sima 2019, som afholdes til februar i Paris, Frankrig samt på Agritechnica 2019, som afholdes til november i Hannover, Tyskland.