Den svenske virksomhed inden for energieffektive luftbehandlingsløsninger, Munters, har valgt IFS Field Service Management (FSM) som den centrale, fælles platform til at understøtte kundernes servicebehov. Munters vil anvende den komplette løsning, som rulles ud til medarbejderne i 25 lande herunder Danmark.

Munters anvender innovative teknologier til at skabe optimale klimaforhold for virksomheder i en bred vifte af brancher især inden for fødevarer, medicinal og datacentre. Munters opererer overalt på kloden og har produktion, salg og service i over 30 lande. Virksomheden har anvendt IFS Applications som den centrale ERP-platform i næsten 20 år.

Artiklen fortsætter efter annoncen

?Vi ønsker at harmonisere og optimere vores globale forretningsprocesser. Øverst på vores ønskeseddel står førsteklasses kundeservice og en løsning der udstyrer vores serviceteknikere med de rette værktøjer og den rette information. Da vi har et mangeårigt samarbejde med IFS, er vi overbeviste om, at de kan levere den optimale løsning. Vi ser frem til at få en løsning, der vil styrke vores operationelle effektivitet med stærke værktøjer til håndtering og planlægning af serviceopgaver,? siger Group Vice President i Munters, Sebastien Leichtnam.

I IFS er der stor glæde over, at Munters har valgt at udvide det mangeårige partnerskab.

?Vi ser frem til fortsætte vores samarbejde med Munters i årene frem og at understøtte deres interne og eksterne processer gennem hele værdikæden, så den samlede effektivitet i virksomheden styrkes,? siger Elni Kullmer, Head of IFS Scandinavia.