Til spørgsmålet om hvorvidt de sociale medier kan tilføre erfagrupper merværdi, må svaret absolut være ja. Det kan otte gæve kvinder skrive under på. Otte kvinder, der alle er en del af erfagruppen "Øko-erfa 2006". Øko som i økonomi og altså ikke som i økologi. De går også under navnet "Girls Go for Grynt and Gold", og det var under netop det navn, de i 2014 vandt en konkurrence der handlede om at fremme brugen af sociale medier i rådgivning og videnformidling. En konkurrence der var arrangeret af det daværende VFL (Seges), DLBR og Vi&De (Videnformidling og dialog).

Alt mellem himmel og jord - så længe det er fagligt

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.