Igennem nu 8 år har Naturmælk været mejerileverandør til Roskilde Festival, og sådan er det også i år. Der er dog et nyt tiltag i år, hvor Naturmælk, udover at være mejerileverandøren, har sin helt egen bar kaldet N- bar.

Det skriver Naturmælk i en pressemeddelelse.

Afspil igen

Læs mere

Luk annonce

Det er en cocktailbar, hvor hovedingrediensen naturligvis er den økologiske mælk tilsat dejlig økologisk rom, frisk mynte mv. Om storsællerten bliver pina colada eller hot tequila choko-mint er stadig for tidlig at gætte på.

I forklædning

- Mælk må gerne opleves i andre sammenhænge end de kendte. Her, hvor de unge møder mælken, må den gerne være "forklædt" så den passer ind i de omgivelser den skal indtages i, skriver Nelly Frees Riggelsen fra Naturmælk.

For Naturmælk handler det ikke blot om at vise mælken i nye sammenhænge, men også om, at mælken faktisk godt kan være til andre, og andet, end børn, morgenmaden og frokosten.

Det må gerne være friskt og nytænkende- et afsæt Naturmælk gerne tager. Kommunikationen med glade folk, og navnlig de unge i øjenhøjde og på deres hjemmebane er ligeledes vigtigt, hvor mælken får et twist med fest og farver.

Naturmælk opbygger et lille univers i et område på festivalen.

Artiklen fortsætter efter annoncen

- Vi skal jo gerne kunne genkendes, og forhåbentlig da huskes, både i mødet mellem os og de festglade deltagere på Roskilde Festival, men naturligvis også efter uge 27. Derfor er vores vigtigste kendetegn "koen" og "blomsterfrisen" naturligvis flyttet med os på festival, skriver Nikka Friis Jørgensen fra Naturmælk.