Strategi i landbruget er ikke længere noget, der hører de største bedrifter eller de mest talglade virksomhedsejere til. Flere og flere landmænd arbejder professionelt med strategi som naturlig del af arbejdet med at udvikle og optimere bedriften. Ikke mindst den unge generation er flittige med strategitankerne.

- De unge lærer om strategi på landbrugsskolerne og arbejder seriøst med det, når de senere etablerer sig, og udvikler sig på den måde til dygtige virksomhedsledere, fortæller William Schaar Andersen, der er specialkonsulent i erhvervsøkonomi og strategiekspert i Seges.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.