På to ejendomme har Rubenlund Agro, der ejes af Ulrik Bremholm, overproduceret grise i en årrække. Det skriver TV2 Fyn på baggrund af en aktindsigt.
Senest er der blevet givet en advarsel for at overproducere med 18 procent i 2024 og 2025 på en ejendom i Troense.
Samtidig var der i 2024 og 2025 en overproduktion på 19 procent på en ejendom på Tåsinge, hvor Svendborg Kommune tilskriver overproduktionen en højere slagtevægt.
Også i perioden 2017 til 2019, er der givet indskærpelser for overproduktion på en ejendom i Tranekær. Her blev det lovliggjort i 2020, skriver TV2 Fyn.
Ulrik Bremholm har ikke svaret på mediets henvendelser.

