Efter bare et par uger i direktørstolen mødte Peter Giørtz-Carlsen i denne uge både repræsentantskabet og pressen med det, der, målt på de kolde nøgletal, er DLG's dårligste regnskab i mange år.

De kedelige tal var dog ikke noget, der havde sat sig i humøret hos den nye direktør, der kommer til DLG efter godt 20 år i topledelsen hos Arla. Han har en plan, der skal bringe DLG fremad. Og det er at gå tilbage til basisforretningen, der i sin tid gjorde andelsvirksomheden stor og stærk.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.