Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
På lytteliste
Tilføj til lytteliste
Lyt til artiklen:
Værkfører fra lukket Herborg-afdeling bliver serviceleder i Bredsten
Semler Agros afdeling i Farre, tidligere Herborg Smede- og Maskinforretning, lukker med udgangen af denne måned, men allerede nu har den hidtidige værkfører Lars Hein fundet nye græsgange lidt længere mod syd.
Det fortæller Yding Smedie & Maskiner i en pressemeddelelse.
Lars Hein er nemlig blevet ansat som ny serviceleder på YSM's værksted i Bredsten - også kendt som Lind & Kruse. Han tager over efter Martin Sølund, der er udnævnt til eftermarkedssælger og således fortsætter i virksomheden.
Lars Hein er et kent ansigt i lokalområdet og har omfattende erfaring i branchen, lyder det fra den nye arbejdsgiver.
- Udover eksisterende kunder, håber vi, at vi kan servicere dem, der nu ellers ville gå forgæves efter hjælp i området omkring Farre. Vi tror, at mange kunder fra Farre-området vil sætte pris på at møde et kendt ansigt, siger Jeppe Rasmussen, der er indehaver af Yding Smedie & Maskiner.
Som serviceleder bliver Lars Hein ansvarlig for at lede værkstedsteamet, optimere arbejdsprocesserne og sikre, at alle reparationer og serviceopgaver udføres efter YSM's standarder.
- Vi er blandt andet faldet for Lars' evne til at analysere problemer og finde effektive løsninger. Hans stærke kundeorientering og lederevner er en stor for alle parter, siger Jeppe Rasmussen.
Den nye serviceleder ser frem til de nye udfordringer i Yding Smedie & Maskiner.
- Jeg ser frem til at lære alle medarbejdere og kunder at kende og at bidrage til en kultur præget af professionalisme, samarbejde og kundefokus, siger Lars Hein.
Nyt ansvarsområde
Den hidtidige serviceleder i Bredsen, Martin Sølund, har været ansat i virksomheden i 23 år og har arbejdet som serviceleder i de seneste 16 år. Han kommer fremover til at arbejde som eftermarkedssælger.
- Martins kendskab til branchen, til vores produkter og vores kunders situation er helt enestående. Vi er meget begejstrede for, at Martin har sagt ja til at bruge sin unikke erfaring og ekspertise på at styrke og udvikle vores kunderelationer og eftermarked, siger Jeppe Rasmussen.
I sin nye rolle vil Martin Sølund i samarbejde med serviceleder Lars Leth fra Horsens-afdelingen være ansvarlig for at udvikle og implementere begge afdelingers fælles eftermarkedsstrategi og sikre en høj kundetilfredshed.
- Jeg ser frem til at skabe endnu bedre oplevelser for vores kunder. Eftermarkedet er en central del af vores forretning, og jeg er fast besluttet på at styrke vores position og udvikle løsninger, der leverer værdi til vores kunder, siger Martin Sølund.