sonsoreret-indhold

Lyt til artiklen:

Valget er ikke tilfældigt

00:00
Hastighed: ???x
02:02

Når Karsten Thyssen hvert år skal høste flere hundrede tons kartofler, stiller det store krav til effektiviteten og kvaliteten af hans høstudstyr.

Det er derfor, at Grimmes serviceteknikere er på besøg. Det er nemlig tid til det årlige serviceeftersyn af Karsten Thyssens Grimme SE 150-60 kartoffeloptager.

rich-media-1
.

God service er altafgørende

Det var i 2009, at Karsten Thyssen første gang lærte Grimmes maskiner at kende, da hans fader, Peter Thyssen, investerede i den første Grimme kartoffeloptager af sin slags. Siden da har serviceteknikerne været trofast på besøg hvert år, hvor de har sørget for, at Karsten Thyssen og hans fars Grimmeudstyr er i topform.

- Det er en stor fordel, at det er de samme serviceteknikere, der kommer. De ved præcis, hvad de har med at gøre, og kan huske, hvad de lavede på maskinen sidst. Jeg har ikke haft et eneste nedbrud i høstperioden, så jeg er godt tilfreds, siger Karsten Thyssen og uddyber:

rich-media-2
.

- Den gode service er en af de vigtigste grunde til, at jeg har valgt Grimme og ikke har planer om at skifte til andre mærker.

Står til rådighed døgnet rundt

Servicetekniker Rasmus Vad og kollegaen Gert Roer Johansen er startet tidligt og kørt hjemmefra hovedkontoret i Rødkærsbro klokken fem. Sådan er det, når man skal give kunderne den bedst tænkelige service. Serviceteknikere fra Grimme Skandinavien er klar til at rykke ud, når kunden har behov for det:

rich-media-3
.

- I sæsonen er vi klar døgnet rundt. Hvis kunderne ringer og er kørt i stykker med deres maskine, så rykker vi ud med det samme. Uanset, om det er om natten, kører vi ud med det samme. Først ud på lageret for at hente reservedele, derefter direkte ud til kunderne, fortæller Rasmus Vad.

Grimme Skandinavien har i alt leveret seks maskiner til Karsten Thyssens og Peter Thyssens landbrug siden 2009.

Se mere på grimme.dk