Den ny aftale gør Kopenhagen Fur til officiel partner for Jul i Tivoli de kommende tre sæsoner. Aftalen indbringer Tivoli et større millionbeløb til investeringer og udvikling af Jul i Tivoli. For Kopenhagen Fur er samarbejdet især interessant som nyt afsæt til international markedsføring.

- Ligesom Kopenhagen Fur har Tivoli en markant international profil, samtidig med at virksomheden er fast forankret i Danmark. Det giver os en unik mulighed for at styrke Kopenhagen Fur ikke blot herhjemme, men også i resten af verden, da Tivoli er et nationalklenodie. Vi vil bruge Tivoli-aftalen i vores internationale markedsføring i blandt andet Kina. Men vi glæder os også til at vise pels til de mange danskere, som hvert år besøger Jul i Tivoli. Det er et perfekt udstillingsvindue, hvor vi kan vise, hvorfor danske minkavlere er i verdenseliten, siger adm. direktør Torben Nielsen, Kopenhagen Fur.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Med aftalen føjer Kopenhagen Fur sig til listen over eksklusive sponsorer i Tivoli, der bl.a. tæller Nestlé, Royal Unibrew, Škoda, DONG Energy og Audi, samt en række fonde der støtter Tivolis kulturelle aktiviteter herunder Den Obelske Familiefond, Augustinus Fonden og A.P. Møller og Hustru Chastine Mc-Kinney Møllers Fond til almene Formaal.