Danskerne spiser stadig færre og færre kartofler, derfor lancerer Kartoffelpartnerskabet nu deres nye hjemmeside www.tofler.dk.

- Kartoffelpartnerskabet skal give inspiration til udvikling af fremtidens kartofler og kartoffel-produkter og på den måde være et led i kartoflernes opblomstring.

Artiklen fortsætter efter annoncen

- Fremover skal hjemmesiden være samlingspunkt for alt, hvad Kartoffelpartnerskabet arbejder på.

- Her er information om de projekter, partnerskabet er involveret i, materiale fra tidligere projekter, nyheder fra kartoffelbranchen, gode opskrifter og meget andet.

- Og så findes alt materialet fra konferencen Kartoflens Fremtid, der fandt sted 3. maj i år, på hjemmesiden, så siden fungerer også som en virtuel konferencemappe, forklarer Lene Toft Madsen, projektkoordinator i Landbrugsraadets Projektservice ifølge en pressemeddelelse.

Kartoffelpartnerskabet består af 15 forskellige virksomheder, organisationer og myndigheder, der ønsker at øge forbruget af kartofler gennem markedsføring, innovation og kommunikation.