Landbrug og Fødevarer Kvæg har en strategi frem mod 2020. Heraf fremgår det, at "En positiv og tæt dialog med forbrugerne er vigtig for kvægbrugets muligheder for udvikling og for tiltrækning af medarbejdere. Forudsætningen for at lykkes med dialogen er, at kvægbruget er lydhør overfor forbrugerne og opsøger dialogen."

At opsøge forbrugerne kan man gøre på forskellige måder. Ifølge kvægbos Christian Lund betyder det, at man skal sørge for at fortælle om virkeligheden på gårdene, når man henter sine børn i børnehaven, når man er i supermarkedet og falder i snak med folk, eller et helt tredje sted, hvor man møder folks nysgerrighed for at vide mere om det erhverv, som leverer en stor del af køleskabets indhold. Det er alle sammen gode pointer.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.