De få, der er tilbage på markedet, har enten et job eller vælger bare ikke at arbejde i din virksomhed, men det kan du gøre noget ved. Med de nye digitale muligheder har du flere tråde at trække i, når du vil vise, at den nye driftsleder skal vælge lige præcis din virksomhed.

Svaret kan være en ny hjemmeside eller branding online via Facebook. Det kan lyde lidt langhåret, men det behøver det ikke nødvendigvis at være. Læs med i artiklen her, så får du fif til at bygge din egen hjemmeside for bare 500 kroner og ikke mindst markedsføring på Facebook uden at smide en krone.

Få adgang til hele artiklen

Prøv første måned for kun 1 kr. og få ubegrænset adgang til alt indhold på Maskinbladet.dk*
Få adgang nu
Allerede abonnent?
* Efter første måned fortsætter abonnementet automatisk til normalpris - 179 kr. pr. md inkl. moms.
Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode.
Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke tidligere har abonneret på Maskinbladet.dk.