En positiv og tæt dialog med forbrugerne er et af de mål, som L&F har skrevet ind i strategien frem mod 2020. For at det kan lykkes, skal fordomme og uvidenhed om dansk landbrug udryddes, mener sektordirektør Ida Storm.

En positiv og tæt dialog med forbrugerne er et af de mål, som Landbrug & Fødevarer har skrevet ind i strategien frem mod 2020. Et strategisk mål, der i uddybet form lyder således:

"En positiv og tæt dialog med forbrugerne er vigtig for kvægbrugets muligheder for udvikling og for tiltrækning af medarbejdere. Forudsætningen for at lykkes med dialogen er, at kvægbruget er lydhør overfor forbrugerne og opsøger dialogen."

- Vi skal arbejde på at gøre afstanden mellem land og by mindre - det er en stor udfordring, siger Ida Storm, sektordirektør i Kvæg. Hun peger på, at især besøg på kvæggårdene skal være med til at understøtte den positive og tætte dialog med forbrugerne.

[...]

Få fuld adgang med det samme

Opret dit abonnement her

Allerede abonnent? Log ind