Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Danish Crown vil ændre omdømme

Af Kate Frank Pommer - 10. apr. 2018 KL. 13:47

Danish Crown vil have medarbejdere og ejere i branchen til at blive aktive medspillere, når det gælder branchens omdømme.

Slagter Johan Asmussen fortæller i en video på de sociale medier, hvor vigtig han er i branchen. Han giver sig selv en tre'er på en skala fra et til 10. På slagteriet renskærer og tilskærer han tunger til videresalg til Japan. Til spørgsmålet om, hvor vgtig han er på kvægets vej til butikken, kommer svaret nølende fra Johan Asmussen.

- Knap så vigtig, som ham der kan sælge det og måske knapså vigtig, som ham der producerer kødet, så jeg giver det en tre'er. Det tror jeg er passende for det, vi går og laver, siger han i videoen.

Peter Schelde, landmand og andelshaver i Danish Crown giver slagteren otte på skalaen i videoen, for ham er slagteren rigtig vigtig. Og det overrasker slagteren, der aflsutter emd et tak.

Videoen er en del af en kampagne på de sociale medier, som Danish Crown står bag. Slagteriviksomheden vil ændre på omdømmet, og den vil have, at alle parter skal hjælpe til. Pointen er, at alle i processen er vigtige.

Få nyhederne først!Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær på forkant med dagens landbrug.

 

Læs maskinbladet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame