Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Arla vil ind på markedet for sportsernæring

Af Maskinbladet - 5. sep. 2017 KL. 12:18

Arla forsøger sig med salg af proteinpulver og proteinbarer i Danmark.

Mejerigiganten Arla tester nu, om der er god forretning i onlinesalg af proteinpulver og proteinbarer i Danmark.

Det skriver Dagbladet Børsen.

Proteinprodukterne markedsføres under navnet Renr, som er Arlas bud på sportsernæring.

I Europa omsættes der årligt for 10 mia. kroner i kategorien sportsernæring, og det er i kraftig stigning.

- Vi starter i Danmark pilotsalg af i alt syv forskellige produkter, og tanken er både at udvide sortimentet og at rulle ud i flere lande. Markedet for sportsernæring vokser stærkt, især online, og der er interessante indtjeningsmuligheder, siger Rasmus Calmann-Hinke, koncernstrategidirketør hos Arla, til Dagbladet Børsen.

Få nyhederne først!Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær på forkant med dagens landbrug.

 

Læs maskinbladet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame