Maskinbladet, Sima.
På den franske udstilling Sima i Paris har arrangørerne bag udstillingen, Comexposium, netop offentligtgjort et samarbejde med Haymarket Media Group, som blandt andet står bag den store britiske udstilling Cereals.
Comexposium har udvilket Sima-udstillingen væsentligt siden starten i 1922 med blandt andet SIMA Asean i Bangkok og SIMA-SIPSA i Algeriet. Comexposium står bag mere end 170 events i 11 forskellige sektorer, lige fra landbrug, mad,hig-tech, sikkerhedsudstyr, tog, mode og bygge- samt transportbranchen.
Comexposium har kontakt med over 45.000 udstillere i 26 lande fra hele verden til de forskellige brancher.
Større fokus
Foruden Cereals vil Comexposium og Haymarket Media Group også samarbejde om messen Fruit Focus i England.
- Med den markante tilstedeværelse inden for landbrugssegementet, vil Comexposium blive en meget stor fordel for Cereals og Fruit Focus udstillingerne i England, hvor vi begge ser store muligheder, fortæller Kevin Costello, direktør i Haymarket Media Group.
- Vi vil uden tvivl sigte mod vækstområder for udstillingerne i England, som vil markerer sig langt mere tydeligt i fremtiden
Også direktør i Comexposium, Renaud Hamaide, ser store muligheder i samarbejdet:
- Vi vil drive Cereals og Fruit Focus udstillingerne til det næste niveau.
På pressemødet i dag i Paris fortalte de to virksomheder, at man først vil kunne mærke forandringer i 2018.