Maskinbladet, Sima.

På den franske udstilling Sima i Paris har arrangørerne bag udstillingen, Comexposium, netop offentligtgjort et samarbejde med Haymarket Media Group, som blandt andet står bag den store britiske udstilling Cereals.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Comexposium har udvilket Sima-udstillingen væsentligt siden starten i 1922 med blandt andet SIMA Asean i Bangkok og SIMA-SIPSA i Algeriet. Comexposium står bag mere end 170 events i 11 forskellige sektorer, lige fra landbrug, mad,hig-tech, sikkerhedsudstyr, tog, mode og bygge- samt transportbranchen.

Comexposium har kontakt med over 45.000 udstillere i 26 lande fra hele verden til de forskellige brancher.

Større fokus

Foruden Cereals vil Comexposium og Haymarket Media Group også samarbejde om messen Fruit Focus i England.

- Med den markante tilstedeværelse inden for landbrugssegementet, vil Comexposium blive en meget stor fordel for Cereals og Fruit Focus udstillingerne i England, hvor vi begge ser store muligheder, fortæller Kevin Costello, direktør i Haymarket Media Group.

- Vi vil uden tvivl sigte mod vækstområder for udstillingerne i England, som vil markerer sig langt mere tydeligt i fremtiden

Artiklen fortsætter efter annoncen

Også direktør i Comexposium, Renaud Hamaide, ser store muligheder i samarbejdet:

- Vi vil drive Cereals og Fruit Focus udstillingerne til det næste niveau.

På pressemødet i dag i Paris fortalte de to virksomheder, at man først vil kunne mærke forandringer i 2018.