Forhåndsinteressen tyder på en succesfuld messe, når det den 16.-17. januar går løs med NutriFair 2019 - fagmessen for husdyrproducenter.

Her tre måneder før start har begivenheden i Messe C Fredericia således nået en milepæl - antallet af udstillere og det samlede udstillingsareal har netop passeret 2018-niveauet.

Artiklen fortsætter efter annoncen

- Det er i sig selv flot. Men det er endnu mere imponerende set i lyset af, at konkurrencen på messeområdet altid er skærpet i vores ulige år. Det plejer at afspejle sig lidt i tallene, men det oplever vi ikke denne gang. Det fortæller mig, at NutriFair for alvor har manifesteret sig som en "Must-see" i branchen, mener Jørgen Kronborg, projektleder i Messe C.

84 procent beslutningstagere

2019-messen bliver den ottende i rækken, og konceptet er efterhånden trimmet og optimeret, mener Jørgen Kronborg.

- NutriFair er målrettet, overskuelig, og med en meget høj andel af beslutningstagere blandt de besøgende. 84 procent af de besøgende opgiver at kunne disponere i forhold til indkøb og investeringer. Så vi har fået skabt et meget fokuseret og fagligt forum, og det tiltaler både udstillere og besøgende, siger han.

Ifølge projektlederen er den store Hal A nu udsolgt på udstillerside, og at der kun er halv snes ledige stande tilbage i Hal D, som også rummer NutriFair's store bioenergi-temaområde.

- Jeg tror på, at vi inden så længe kan tænde de røde lygter, og det vil være et fantastisk signal at sende forud for messen - endda i et ulige år, slutter Jørgen Kronborg.