Muligheden for faglig sparring og udbygning af netværk er en grundpille i NutriFair-konceptet. I 2019-udgaven bliver der sat yderligere fokus på området.

- Vi etablerer en decideret netværkszone, en netværkscafé med hyggelige loungemøbler og afslappet stemning, hvor besøgende beslutningstagere, udstillere, folk fra organisationer, samarbejdspartnere med flere kan netværke. Det bliver i Hal D, i tilknytning til det store biogas-temaområde, fortæller Jørgen Kronborg, projektleder i Messe C i Fredericia.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Om det er benchmarking, nye leverandøraftaler, vidensdeling, nye partnerskaber eller noget helt andet, man mødes om, er helt op til brugerne, konstaterer projektlederen.

- Men vi vil med tiltaget slå entydigt fast, at vi tager netværksdelen af NutriFair meget alvorligt, hvilket er helt i samklang med de besøgendes ønsker, siger Jørgen Kronborg med henvisning til besøgsanalysen efter sidste NutriFair.

90 procent af de adspurgte svarer nemlig, at muligheden for at dyrke deres netværk er en vigtig årsag til at besøge NutriFair.

92 procent kommer for at se nyheder i branchen, mens hele 71 procent kommer med henblik på fremtidige investeringer.

- Netværk, viden, inspiration og handel er de fire ben, messen står godt og solidt på, understreger projektleder Jørgen Kronborg.