Som et led i ønsket om at inddrage kunderne mere og få større indsigt i kundernes hverdag, tager alle medarbejdere i Landbrugsstyrelsen på besøg hos en landmand, konsulent, gartneri eller fødevarevirksomhed i 2019, oplyser Landbrugsstyrelsen i en pressemeddelelse.

I Landbrugsstyrelsens seneste kundetilfredshedsundersøgelse gav mange udtryk for, at de gerne vil have, at Landbrugsstyrelsen får bedre indsigt i hverdagen hos eksempelvis landmanden. Derfor har Landbrugsstyrelsen besluttet, at alle medarbejdere i løbet af 2019 skal på besøg hos en af deres kunder. Det gælder såvel IT-medarbejdere og kommunikationsfolk som regeludviklere og sagsbehandlere. Alle skal ud at få et indblik i hverdagen.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Landbrugsstyrelsens strategi har et mål om en højere kundetilfredshed, og det vil de blandt andet opnå gennem en tættere dialog.

Når Landbrugsstyrelsen kommer på besøg, vil de spørge ind til hverdagen og oplevelsen af mødet med styrelsen. Derfor vil der være en god anledning til at give Landbrugsstyrelsen feedback.