Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Dyrskuet er til at pleje relationer

Af Rasmus Dalsgaard - 8. jun. 2018 KL. 11:34

  • ww295194_1
  • ww295194_2
  • ww295194_3

Maskinforretningen Karl Mertz bruger Roskilde til at pleje virksomhedens kunderelationer, og så er dyrskuet et godt sted at vise mange forskellige ting på et lille område.

Administrerende direktør Anders Mikkelsen, Karl Mertz A/S, bruger primært Roskilde Dyrskue til at pleje relationen til kunderne og få snakket med dem og eventuelt vist dem nogle af de maskiner og redskaber, som forretningen og dens leverandører kan byde på.

- Vores salg er relationssalg, og vi baserer ikke vores udstilling på at sælge. Og ud over de mange maskiner og nyheder, vi selv har med, har vi har også mulighed for at tage kunder med på vores leverandørers stande, siger Anders Mikkelsen.

citat startcitat start

Vores salg er relationssalg, og vi baserer ikke vores udstilling på at sælge.

Anders Mikkelsen - direktør Karl Mertz A/S

citat slutcitat slut

Ny Fendt

Han fremhæver tre nyheder på Karl Mertz-standen. Det er maskiner, som henvender sig til kundegrupper lige fra det mindre landbrug til de helt store.

Den store sprøjte Fendt Rogator 344 er en af de nyheder, der springer i øjnene, men Anders Mikkelsen peger også på Massey Ferguson 8740 S som en spændende nyhed.

Og til de mindre landbrug og hobbylandmændene nævner han Valtra A 104 som en god allround-traktor.

Få nyhederne først!Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær på forkant med dagens landbrug.

 

Læs maskinbladet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame